szefunio.pl Jedzenie5 Nieoczywistych powodów, dla których nie można schudnąć
ocena ():

5 Nieoczywistych powodów, dla których nie można schudnąć

berlin-1571046-1920.jpg

Czy próbowałeś już wszystkich istniejących diet, w tym bez węglowodanów, beztłuszczowych i niskobiałkowych? Jeśli stosujesz dietę bez stałego pokarmu lub próbujesz policzyć kalorie każdego posiłku, a jednak wszystkie twoje próby utraty wagi nie przyniosły rezultatów, być może zdasz sobie sprawę, że coś jest nie tak z tymi wszystkimi technikami. W tym artykule wyjaśnimy, co może być przyczyną Twojego plateau utraty wagi.

Szefunio.pl zebrało najczęstsze błędy, które popełniamy, gdy chcemy schudnąć.

1. Jemy białka i węglowodany oddzielnie.

Co robić: zapomnij o oddzieleniu jedzenia, które spożywasz. Jeśli jesz białka i węglowodany osobno, twój układ trawienny nie będzie działał prawidłowo, a będziesz tylko nabawić się problemów żołądkowych zamiast widzieć pozytywne wyniki odchudzania.

2. Nie używasz noża podczas jedzenia.

Co robić: wyciąć każdy posiłek na małe kawałki i użyć noża. Po pierwsze, proces jedzenia będzie wolniejszy i poprawi trawienie. Po drugie, wydaje ci się, że jadłeś więcej, niż faktycznie masz.

3. Jesz za dużo zdrowej żywności.

Co robić: badania pokazują, że jedzenie za dużo, bez względu na to, czy jesz słodycze, czy warzywa, jest niebezpieczne dla twojego zdrowia, a także wpływa na talię. Więc jeśli chcesz zachować formę, powinieneś zawsze zwracać uwagę na wielkość porcji.

4. Lubisz dietę detoksynową.

Co robić: zamiast soków wybieraj całe warzywa i owoce. Dzięki nim twoje ciało otrzyma wszystkie niezbędne witaminy i błonnik, co jest ważne dla płynnego trawienia.

5. Liczysz kalorie.

Co należy zrobić: wybierając produkt, należy zwrócić uwagę na to, jak zdrowy jest on i ile witamin i mikroelementów zawiera, zamiast na liczbę kalorii. Nie zapominaj, że garść migdałów będzie o wiele zdrowsza niż pół batonika czekoladowego, chociaż oba zawierają 300 kilokalorii.

6. Jedz więcej błonnika i produktów mlecznych.

© Depositphotos

Jeśli masz siedzącą pracę, zjedz więcej błonnika i produktów mlecznych. Pomoże to jelitom poradzić sobie z brakiem aktywności. Błonnik znajduje się we wszystkich warzywach i wielu owocach, a także w pieczywie z otrębów i pełnego ziarna.

7. Spróbuj otręby.

© Depositphotos

Spróbuj chrupiących otrębów. Szybko się nasycają i pomagają obniżyć poziom cholesterolu we krwi. Możesz dodać go do swojego smoothie, posypać sałatkami owocowymi lub wymieszać z twarogiem. Ale nie jedz więcej niż 30 gram otrębów dziennie i pamiętaj, aby pić dużo wody.

8. Nie pij kalorii.

© Depositphotos

Wszelkie wysokokaloryczne napoje, takie jak soki czy koktajle, nie zadowoli Cię przez długi czas i prawdopodobnie przekroczą dopuszczalne limity kalorii i cukru.

9. Przygotuj przekąski w domu.

© Depositphotos

W sklepach i restauracjach typu fast food rzadko można znaleźć coś zdrowego w gotowej formie, więc łatwiej jest po prostu chwycić tabliczkę czekolady i wrócić do pracy. Jeśli przygotowujesz coś w domu jak zdrowe ciasteczko, suszone banany w piekarniku, plasterki jabłek - masz większą kontrolę nad składnikami, które jesz i kiedy przynosisz własne pyszne przekąski, będziesz mniej kuszony, by kupić coś złego dla ciebie .

BONUS: Co jeść jako zdrową przekąskę?

Twarożek

© Depositphotos

Wspaniała opcja przekąski w dowolnym momencie. Na lunch można zjeść ser z jagodami i owocami. Na słoną przekąskę możesz spróbować twarożku z warzywami.

Każdy owoc

© Depositphotos

Jabłka, gruszki, banany, pomarańcze, grejpfruty, brzoskwinie, 4-5 moreli lub miska sezonowych jagód. Ale nie przejadaj ich. Owoce są bogate w kalorie i zawierają fruktozę, więc łatwo z nimi przesadzić.

Orzechy i nasiona

© Depositphotos

Nie jedz więcej niż 25 gramów. Orzechy są bardzo zdrowe, ponieważ zawierają nienasycone tłuszcze. Ale mają też dużo kalorii.

Zdrowa kanapka

© Depositphotos

Zrób kanapkę w ten sposób: użyj cienkiego ciasta, dodaj grillowane kawałki kurczaka lub sera, a na wierzchu dowolne warzywa i sałatę.

Hummus lub guacamole

© Depositphotos

Te sosy w połączeniu z warzywami i pełnymi ziarnami zaspokoją twój głód i napełnią cię, a są dobre dla ciebie z powodu zawartości białka i błonnika.

Twoja ocena:

Tagi

#skuteczna dieta #odchudzanie #jedzenie #dieta

Dodaj komentarz

Najciekawsze

Zobacz Także

Podobne