Marketing szeptany - czy warto w zainwestować w tą formę promocji?

Chcesz, aby Twoja marka cieszyła się popularnością w sieci? Pragniesz, aby Twoja oferta trafiła tam gdzie powinna - czyli do osób, które rzeczywiście są nią zainteresowane? W Argonium.pl mamy na to skuteczny sposób. Przedstawiamy marketing szeptany, który pozwoli Ci trafić do grona Twoich potencjalnych klientów, zwiększy rozpoznawalność firmy oraz poprawi jej wizerunek.
Co to jest marketing szeptany?
Marketing szeptany (buzz marketing) to dotarcie do grupy docelowej przy pomocy spontanicznej informacji na temat danej firmy / oferty. Celem jest naturalne pobudzenie dyskusji. Zobacz więcej: Marketing szeptany
Użytkownicy w sieci często przed zakupem poszukują informacji o danej marce bądź jej produktach i usługach, aby upewnić się, że dokonają trafnego wyboru. Pozytywne opinie, polecenia oraz wzmianki wpływają na ogólny wizerunek marki oraz zachęcają do dokonania zakupu.
Korzyści
Fora internetowe są również źródłem pozyskiwania wysokiej jakości linków. Dzięki temu, że odnośnik do konkretnej strony zamieszczony jest w sposób naturalny, marketing szeptany wpływa również na wzrost Twojej pozycji w Google.
Efekty jakie oferuje dobrze przeprowadzony buzz marketing to przede wszystkim rozbudzenie zainteresowania użytkowników oraz pomoc w zbudowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dzięki nawiązaniu dialogu z odbiorcami, zyskasz również możliwość rozpoznania ich potrzeb oraz oczekiwań, co w przyszłości pozwoli Ci w lepszy sposób dostosować swoją ofertę do klientów. Marketing szeptany to jednak nie tylko korzyści związane z wizerunkiem firmy. To także skuteczne wsparcie dla pozycjonowania. Komentarze i opinie na forach dyskusyjnych generują większy ruch na Twojej stronie www, co z kolei wpływa na wzrost konwersji.
Źródło: http://www.argonium.pl/pozycjonowanie/marketing-szeptany
Dodaj komentarz