szefunio.pl PoradyJak zdobyć zaufanie gości w restauracjach po pandemii?
ocena ():

Jak zdobyć zaufanie gości w restauracjach po pandemii?

berlin-1571046-1920.jpg

Pandemia koronawirusa uderzyła szczególnie mocno w branżę gastronomiczną, która przez kilka miesięcy pozostała w zamknięciu. Jak po ponownym wznowieniu działalności skutecznie zadbać o higienę wśród gości, a także przywrócić zaufanie klientów, którzy stają się coraz bardziej wymagający, a zarazem coraz częściej rezygnują z wypadów do restauracji ze względu na wysokie koszty oraz obawę przed zakażeniem? Co zrobić, aby odzyskać zaufanie gości po pandemii w restauracjach?

Postaw na skuteczny marketing

Jednym z efektywniejszych sposobów na odbudowanie zaufania gości w restauracjach po pandemii będzie wykorzystanie platform społecznościowych, m.in. Instagrama, Tik-Toka, Facebooka oraz wielu innych, dzięki którym restauracja Jarosław będzie miała kontakt z potencjalnym klientem, co pozwoli jej się maksymalnie reklamować. Większość osób zdecyduje się na wizytę w restauracji lub złożenie zamówienia online po obejrzeniu reklamy marketingowej na mediach społecznościowych. Niezwykle ważne jest również umieszczanie na mediach społecznościowych informacji na temat praktyk sanitarnych oraz higienicznych w restauracji, dzięki czemu klienci będą mogli czuć się bezpiecznie we wspomnianym środowisku. Zwiększona aktywność w mediach społecznościowych oferuje klientom możliwość wystawiania recenzji oraz komentarzy, które dotyczą doświadczeń związanych z jedzeniem, dzięki czemu potencjalni klienci mogą się nimi sugerować i wybrać właśnie Twoją restaurację.

Zadbaj o bezpieczeństwo klientów

Kolejnym niezwykle ważnym krokiem w budowaniu zaufania gości w restauracjach po pandemii jest zadbanie o bezpieczeństwo klientów. W przypadku stacjonarnego lokalu będzie to dotyczyło zdezynfekowania stolika, noszenia maseczki przez obsługę, a także utrzymania nienagannej czystości w całym pomieszczeniu, jak również zadbania o utrzymanie odpowiedniej higieny. Oczywiście restauracje dążące do odzyskania zaufania gości powinny również zdecydować się na zwiększenie jakości serwowanych dań oraz szybką i profesjonalną obsługę.

Twoja ocena:

Dodaj komentarz