szefunio.pl Porady7 ćwiczeń, które zmienią Twoje ciało w zaledwie 4 tygodnie
ocena ():

7 ćwiczeń, które zmienią Twoje ciało w zaledwie 4 tygodnie

berlin-1571046-1920.jpg

#1 Deska

https://brightside.me

Jak to zrobić: Deska jest ćwiczeniem statycznym, w którym reguła jest prawidłowe trzymanie ciała. Postępuj zgodnie z powyższym przykładem: trzymaj plecy i nogi prosto bez zwisania.


Wyniki: Jeśli wykonano je prawidłowo, ćwiczenie działa na brzuszki, plecy, pośladki, nogi i ramiona. Poprawia także stan i napięcie mięśni.

#2 Pompki

https://brightside.me

Jak to zrobić: Początkową pozycją jest deska z prostymi ramionami. Stamtąd, obniż się tak nisko, jak tylko możesz. Upewnij się, że plecy, miednica i nogi tworzą linię prostą. Następnie powoli powrócić do początkowego położenia.


Wyniki: Ćwiczenie działa na klatkę piersiową, ramiona oraz mięśnie brzucha.

#3 Ćwiczenie na mięśnie ud i pośladków

https://brightside.me

Jak to zrobić: Stań na czworaka i rozciągnij lewą nogę i prawe ramię w prostą linię. Następnie powoli wygnij je i dotknij prawego łokcia do lewego kolana. Wyprostuj się ponownie, a następnie zmień ramię i nogę.


Wyniki: Dobre dla mięśni torsu i bioder. Wzmacnia też większość mięśni pleców, pośladków i talii.

#4 Przysiady

https://brightside.me

Jak to zrobić: Stan na całych stopach. Spróbuj zejść na dół, jakbyś chciał usiąść na wyimaginowanym fotelu, z kolanami i stopami na tej samej linii i plecami prosto. Możesz zachować równowagę podnosząc ręce przed sobą. Później wracaj do pozycji startowej jak najwolniej potrafisz.


Wyniki: Wzmacnia mięśnie pośladków, ud i kostek.

#5 Ćwiczenie na mięśnie brzucha

https://brightside.me

Jak to zrobić: Połóż się na plecach ramionami rozciągniętymi nad twoją głową. Powoli podnoś górne ciało ramionami prosto i dotykaj palców u stóp. Następnie powoli powracaj do początkowego położenia.


Wyniki: Wzmacnia mięśnie rdzenia i spala tłuszcz ze względu na dynamikę.

#6 Brzuch i pośladki

https://brightside.me

Jak to zrobić: Oprzyj sięo swoje ręce i nogi, aby poczuć napięcie w plecach. Podnieś jedną nogę jak najwyżej, a następnie zacznij opuszczać górne ciało bez podnoszenia dolnej partii ciała z podłogi.


Wyniki: Wzmacnia mięśnie talii, brzucha i pośladków.

#7 Talia

https://brightside.me

Jak to zrobić: Połóż się twarzą na podłogę z ramionami umieszczonymi pod twoją głową. Podnieś górną część ciała w miarę możliwości. Zatrzymaj się w tej pozycji przez kilka sekund i powoli powróć do początkowego położenia.


Wyniki: Tonuje i wzmacnia mięśnie kręgosłupa.

Uwidocznij swoją twarz

 

 

 

 

The Messenger: The Story of Joan of Arc

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Głowa w chmurach - Head in the Clouds

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Elegia - Elegy

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Amélie

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Mój tydzień z Marilyn - My Week with Marilyn

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Evita

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Gia

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

Coco Chanel

https://brightside.me/article/20-movies-which-every-woman-should-watch-1155/
 

21. Cicha ubijaczka do mięsa

© amazon
 

22. Pojemniczki do przygotowania jajek

© amazon
 

23. Kuchenny stojak na gąbkę do mycia naczyń

© amazon
 

24. Zabawna foremka do smażenia jajek

© animicausa
 

25. Nożyczki do ziół

© amazon
 

© blogspot

© patrasevents

© homeharmonizing

© melap

© aissalogerot

© silvera-eshop

© woont

© fancy

© fancy

© wp

© modernmagazin
Twoja ocena:

Dodaj komentarz