szefunio.pl Porady6 typów tkanki tłuszczowej na ciele i sposoby na jej redukcję
ocena ():

6 typów tkanki tłuszczowej na ciele i sposoby na jej redukcję

berlin-1571046-1920.jpg https://pixabay.com/

Istnieje wiele sposobów na pozbycie się nadwagi i możemy łatwo znaleźć setki badań i tysiące wskazówek w dzisiejszych czasach. Problem polega jednak na tym, że pewna metoda może być pomocna dla jednej osoby i zupełnie bezużyteczna dla drugiej. Dzieje się tak, ponieważ wszyscy mamy różne typy ciała i dlatego zrozumienie tego, w jaki sposób nasz organizm zyskuje na wadze, jest niezbędne do skutecznej i bezpiecznej utraty wagi.
Badanie różnych rodzajów otyłości określiło 6 różnych rodzajów tkanki tłuszczowej w oparciu o to, gdzie na ciele gromadzi się głównie tłuszcz. A my opracowaliśmy wskazówki, które pomogą się go skutecznie pozbyć i cieszyć świetną sylwetką. Oto one.

1. Tłuszcz w całej górnej części ciała

© depositphotos

Powód:
Ten rodzaj tłuszczu zwykle zaczyna się kumulować, jeśli zużywasz więcej kalorii niż palisz, więc główne przyczyny to przejadanie się i brak aktywności.


Jak się go pozbyć:
Wykonuj ćwiczenia aerobowe, ponieważ ten rodzaj tłuszczu pojawia się z powodu braku aktywności fizycznej. Chodzenie, bieganie lub pływanie przez co najmniej 30 minut każdego dnia pomoże Ci się go pozbyć.
Przestań spożywać rafinowany cukier i zapomnij o napojach słodzonych cukrem. Słodkie jedzenie i napoje nie sprawiają, że czujesz się pełny, ale że jesz dużo niepotrzebnych kalorii.

2. Tłuszcz w całej dolnej części ciała

© depositphotos

Powód:
Niektóre przyczyny, które powodują gromadzenie tłuszczu w tej części ciała to stres, depresja i lęk.


Jak się go pozbyć:
Unikaj stresu i ucz się relaksować. Hormon stresu powoduje gromadzenie się tłuszczu w brzuchu, więc dobrym rozwiązaniem dla Ciebie jest medytacja lub ćwiczenia oddechowe.
Pij zieloną herbatę. To świetny spalacz tłuszczu. A wypicie filiżanki gorącej zielonej herbaty to dobry sposób na uspokojenie się, gdy tego potrzebujesz.

3. Tłuszcz na udach, biodrach i pośladkach

© depositphotos

Powód:
Jednym z powodów, dla których uda mogą być znacznie większe, może być nadmiar glutenu w diecie. Jeśli nie jesteś zadowolony z wielkości dolnej części ciała, możesz rozważyć wypróbowanie diety bezglutenowej.


Jak się go pozbyć:
Chodź po wzgórzach i schodach. To spali tłuszcz na Twoich udach bardzo efektywnie i będzie kształtowało mięśnie nóg.
Nie pomijaj śniadania. Jeśli nie jesz śniadania, aby rozpocząć swój metabolizm rano, będziesz czuł się bardziej głodny przez cały dzień i skończy się jedzeniem większej ilości pokarmów.

4. Tłuszcz wiszący na brzuchu

© depositphotos

Powód:
Nadmierne spożycie alkoholu może spowodować wzrost brzucha, więc zacznij ograniczać napoje, jeśli chcesz bardziej płaski brzuch.


Jak się go pozbyć:
Ogranicz spożycie alkoholu, ponieważ większość jego kalorii kończy się na tłuszczu z brzucha. Powoduje również wiele innych problemów zdrowotnych.
Podziel swoją dzienną ilość posiłków na mniejsze porcje i jedz częściej. To poprawi Twój metabolizm, pomoże Ci utrzymać energię, a ponadto Twój brzuch będzie się wydawać mniejszy po każdym posiłku.

5. Tłuszcz dolnych partii ciała, także na nogach

© depositphotos

Powód:
Ten problem jest często spotykany u kobiet, które mają problemy z żyłami nóg lub w czasie ciąży, kiedy nogi mogą puchnąć.


Jak się go pozbyć:
Aby uniknąć obrzęku, należy przestać jeść słone produkty, ponieważ sól powoduje zatrzymanie płynów w organizmie.
Nie siedź bez ruchu przez ponad 30 minut, staraj się wstać i chodzić regularnie. Jeśli masz możliwość położenia się z podniesionymi stopami, powinieneś zrobić to, aby zapobiec gromadzeniu się płynu w nogach.

6. Duży brzuch i tłuszcz w dolnej partii pleców

© depositphotos

Powód:

Może to być przyczyną braku aktywności, więc powinieneś natychmiast zacząć ćwiczyć, jeśli przeszkadza Ci duży brzuch i tłuszcz w plecach.


Jak się go pozbyć:
Upewnij się, że śpisz wystarczająco długo. Brak snu może powodować zmiany w hormonach, zwiększony apetyt i prowadzić do zwiększenia masy ciała, co doprowadzi do gromadzenia się tłuszczu głównie w brzuchu i plecach.
Jedz więcej żywności bogatej w błonnik. Pomoże to zmniejszyć apetyt i wchłanianie kalorii z pożywienia oraz poprawi wygląd talii i pleców.

Należy pamiętać, że zdrowa dieta i aktywny tryb życia będą miały najlepszy wpływ na organizm, niezależnie od rodzaju sylwetki.

7. Ręczniki - 3 lata

depositphotos
 

8. Szczotki - 1 rok

depositphotos
 

9. Pędzle i gąbeczki do makijażu - 5 lat i 6 miesięcy

depositphotos
 

10. Staniki - 2 lata

depositphotos
 

11. Pantofle - 6 miesięcy

depositphotos
 

12. Poduszki - 2-3 lata

depositphotos
 

13. Koce - 7 lat

depositphotos
 

14. Materace - 8-10 lat

depositphotos
 

15. Deski drewniane do krojenia - 3 lata

depositphotos
 

16. Szpatułki - 2 lata

depositphotos
 

17. Gąbki do mycia naczyń - 2 tygodnie

depositphotos
 

18. Maski gazowe - 1 rok

depositphotos
 

19. Witaminy - 3 lata

depositphotos
 

20. Smartfony - 2-3 lata

depositphotos
 
Twoja ocena:

Dodaj komentarz