szefunio.pl Porady5 powodów, dla których przybierasz na wadze w pracy
ocena ():

5 powodów, dla których przybierasz na wadze w pracy

berlin-1571046-1920.jpg @unsplash

Wiele osób pracujących za biurkiem boryka się z problemem przybierania na wadze. Siedzenie przy biurku przez wiele godzin może mieć zły wpływ na twoje ciało.
Szefunio postanowił dowiedzieć się dlaczego tak się dzieje.

@unsplash

Urodziny współpracownika, ciasteczka domowej roboty i ciasto babci to główne powody, dla których waga w pracy idzie w górę. Możesz nawet nie zauważyć, jak te małe porcje na talerzu zamieniają się w dodatkowe centymetry w talii.
Decyzja: Kiedy pojawia się pyszny kawałek jedzenia na talerzu, ludzie nie powstrzymają się przed zjedzeniem go. Możesz użyć słoików w kuchni, aby ukryć wszystkie kuszące cukierki. Lub po prostu naucz się mówić grzecznie "nie", gdy współpracownicy oferują ci przekąskę.

@unsplash

Planujesz rutynę jedzenia na cały dzień wczesnym rankiem. Zdrowy lunch jest częścią twojego planu. Kiedy jednak nadchodzi pora lunchu, zdajesz sobie sprawę, że głód cię torturuje. Dzień był długi i trudny, i nie można powiedzieć "nie" idei zamówienia pizzy. Ale obiecujesz, że jutro będziesz trzymać się rutyny zdrowego odżywiania. Brzmi znajomo?
Decyzja: Sporządź listę wszystkiego, co jesz przez tydzień. Ta metoda pomaga śledzić momenty, w których przerywasz swój plan racjonowania i traktujesz go strategicznie. Możesz również przynieść zdrowe przekąski, aby uniknąć przejadania się.

@unsplash

Naukowcy odkryli, że słabo oświetlone pokoje zwiększają apetyt. Gdy jest ciemno masz chęć jeść więcej, a gdy światło jest jasne mniej. Ta sama zasada dotyczy temperatury pomieszczenia.
Decyzja: Wyjdź na zewnątrz, odetchnij świeżym powietrzem i zrób szybki spacer w słoneczny dzień - może zdziałać cuda dla ciała i ducha. Jeśli w biurze jest ci zimno, przynieś swój ulubiony, przytulny sweter. Możesz również omówić jasność oświetlenia i temperaturę w pomieszczeniu z administracją swojego biura.

@unsplash

Dłuższe godziny pracy również mogą mieć wpływ na wagę. Brak wolnego czasu oznacza, że ​​wolisz zrezygnować z ćwiczeń. Zaburzenie równowagi snu, zwiększa poziom głodu.
Decyzja: ruszaj się! Kiedy nie masz czasu, aby ćwiczyć, spróbuj częściej korzystać ze schodów i odbyć długie spacery zamiast jazdy autobusem. I nie zapominaj o dobrym zasypianiu: aktywność fizyczna może pomóc Ci uzyskać lepszy sen.

@unsplash

Wysoki poziom stresu w pracy może być jedną z głównych przyczyn przyrostu masy ciała. Zwiększa bowiem poziom hormonu kortyzolu, wywołując łaknienie tłuszczu i cukru.
Decyzja: Pomocna może być aktywność fizyczna i dobry czas snu. Pamiętaj, że jedzenie nie jest przyjacielem i nie może rozwiązać twoich problemów. Istnieje wiele sposobów na zmniejszenie poziomu stresu w mózgu i ciele. Na przykład wypróbuj ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne.

@unsplash

Wiele pracujących kobiet lubi rozładowywać nieprzyjemne emocje podczas zakupów. Uwaga: możesz nie zauważyć momentu, w którym zwykłe wyjście na zakupy zamienia się w uzależnienie. Jasne, że można uwolnić się od stresu i kupić nowy przedmiot, o którym marzyłaś. Jednak bezsensowne kupowanie wszystkiego pod wpływem emocji, nie przyniesie Ci korzyści. Kiedy robisz takie zakupy, możesz łatwo złapać się na sztuczki marketingowców, w tym rabaty i wyprzedaże. Towar o niskiej jakości sprawi, że wydasz jeszcze więcej na jego naprawienie w przyszłości. To nic przyjemnego. Bądź mądra: nie rób impulsywnych zakupów!

@unsplash

Ta fraza stała się tak popularna, że ​​wielu ludzi powtarza ja jak mantrę. Uważa się, że sukces zaczyna się poza strefą komfortu. Innymi słowy, zaczyna się w stresujących i nietypowych sytuacjach. Oczywiście, nawet jeśli jesteś w obcym mieście bez portfela lub telefonu komórkowego, nadal będziesz starał się jak najlepiej sprzedać to cholerne pióro, które tak trudno "sprzedać" podczas wywiadów. Jednak tego typu motywację trudno nazwać zdrową.

@unsplash

Wiele osób, dzięki radom trenerów, wyobraża sobie swoje życie jako prostą linię, gdzie główne osiągnięcia leżą gdzieś dalej. Z jednej strony motywuje ich do dalszego rozwoju; z drugiej strony daje stronniczy i powierzchowny obraz.
Jeśli odniesiesz sukces dzisiaj, nie oznacza to, że sytuacja pozostanie taka sama jutro i na odwrót. Życie jest nieprzewidywalne, a ścieżka każdego człowieka jest wyjątkowa. Co więcej, każda jesień czyni nas silniejszymi i mądrzejszymi, a porażki są otrzeźwiające, zwłaszcza po zwycięstwach.

@unsplash

Aby stać się naprawdę bogatą osobą, należy nauczyć się myśleć jak miliarder. Tak mówią trenerzy - tak, jakby wszyscy miliarderzy myśleli tak samo. W rzeczywistości wygląda to na imitację i pragnienie życia innym życiem.
Myśl tak, jak lubisz. Każdy miliarder kroczył swoją własną drogą, a każda osoba ma swój sekret osobisty, który różni się od sekretów innych ludzi. Znajdź swój sekret i stwórz go. Pozwól sobie być sobą. Być może jest to pierwsza rada, którą da prawdziwie szczęśliwy człowiek.

@unsplash

Trenerzy są pewni, że wszystko, co dzieje się w życiu danej osoby, zależy od tej osoby. Odnosi się do ich działań, myśli, a nawet okoliczności. Wzięcie odpowiedzialności za siebie i szukanie w sobie przyczyny uważa się za pozycję silnej osoby; trenerzy próbują upokorzyć każdy inny punkt widzenia i nazwać go stanowiskiem ofiary.
Odpowiedzialność jest dobrą cechą osoby dorosłej, ale w rozsądnych granicach. Czasami okoliczności ewoluują z powodzeniem, a czasem są przeciwko nam. Nie jesteśmy ich przyczyną. Ważne jest, aby pamiętać, że kilka miliardów innych ludzi żyje z nami na planecie, a oni mają swoje cele i zainteresowania, które wpływają na nas i nasze życie.

3. Obcasy były dla mężczyzn.

© pixabay

2. Czytanie twarzy

© pixabay

1. Niech żyją kobiety!

© pixabay
Czasami różnice w długości życia kobiet i mężczyzn mogą wynosić nawet dziesięć lat, ale średnio na całym świecie to co najmniej 2-3 lata. Dotyczy to nie tylko kobiet. Kobiece orangutany i szympansy również przeżywają swoje męskie odpowiedniki.

© pixabay

© pixabay

© pixabay

© pixabay

© pixabay

© pixabay

© pixabay
Twoja ocena:

Dodaj komentarz